Vem är jag?

Det undrar jag medan jag läser mitt senaste inlägg och har på Jag reser mig igen med Thorsten Flinck & Revolutionsorkestern. Jag har blivit en tjurig pensionär och lyssnar på låtar jag tidigare skulle föraktat. Jag tycker att det är extremt viktigt att skölja ur mjölkpaketen innan jag kastar dem i sorteringsbunken och jag skulle aldrig få för mig att gå på fel sida av vägen.

Tvärtom så kan jag mycket väl kasta ur mig en gliring när jag ser en fartdåre susa förbi på cykel på vänster sida. Huvva! Det jag är mest rädd för är att jag kanske är på väg att utvecklas till något bortom tant. Kattant. Ushia mig, nu får jag nog gå ut och förstöra lite grejer och bli kallad ligist av någon pensionär som jag snott rollatorn från. Ja, då blir nog ordningen återställd.


Yeah, I'm back again!

Kommentarer
Postat av: Brynte

Haha, jag tror inte att det hänt så mycket på din pensionärsstatus sen Piteå. Hur många kvällar hade du inte med rödvin, en bok och Rockysmock till sällskap?



Du kanske blivit mer vuxen sen du flyttade, men ett barn kommer du nog alltid förbli. Som vissa andra. Precis så som det ska va!

2012-03-31 @ 11:39:17
Postat av: Emma

Hehe, så med andra ord har jag det bästa från pensionärsbeteendet OCH barnsligheten? Jag godtar det :)

2012-03-31 @ 13:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0