Utvärdering efter tre års bloggande

Jag är jätteglad över att ha så många besökare som jag har på bloggen. Men jag tycker tråkigt nog att det känns som en envägskommunikation. Jag har försökt att byta fokus här och inte bara skriva om vad jag gjort under dagen, utan även lite andra funderingar eller nyheter i mitt relativt ointressanta liv.

Men nu vill jag ha lite reaktioner. Så jag vill att ni ska berätta vad ni vill läsa om på min fabulösa blogg. Vill ni ha mer vitsar (som jag är så fantastiskt bra på) ska jag filosofera, skriva prosa, ladda upp nakenbilder eller outa mina kompisar?

Tipsa mig, jag vill inget hellre än att se att folk bryr sig/gillar det jag skriver. Det är det roligaste med att ha en blogg, jag har den ju inte direkt för att nå ut med mina politiska budskap... (ha ha...)

Kommentarer
Postat av: Brynte

Outa, outa, outa och outa! Jag vill veta aaaaaallt ;) Höhö.



du få börja som alla andra, att skriva tusen egna kommentarer så det blir lite liv. Och så kanske det sluta med att du bli inlagd på psyket mëd en personlighetsstörning. Hehe.

2012-03-28 @ 11:14:05
Postat av: Emma

Okej, då ska jag börja med dig Sandra! Mohaha ;)



Ja, det var en bra idé. Jag kommer att ha sju hemliga beundrare innan veckan är slut!

2012-03-28 @ 19:22:06
Postat av: Anna

Jag lägger min röst på nakenbilder!

2012-03-28 @ 22:06:28
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Tack för era synpunkter. Jag ska begrunda detta och förhoppningsvis återkomma med lite skvaller och hud ;)

2012-03-29 @ 10:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0