i peel good

Jag har alltid haft ganska dålig hy. Stundvis har jag fått ganska många finnar och varit supertorr i ansiktet. Men igår när jag var ute på stan handlade jag en ansiktspeeling från Body Shop, och den funkar hur bra som helst! Den var superskön att massera på huden, jag kunde verkligen känna hur allt slagg i hyn rensades bort. 

Den resulterade i bebismjuka kinder som verkligen kändes rena och fräscha. Och när jag vaknade i morse var mina blemmor faktiskt mycket mindre. Jag brukar ju inte marknadsföra kosmetika här på bloggen, men den tycker jag verkligen att ni ska prova. Jag tror att ni blir positivt överraskade av effekten.


149 kronor kändes som ett rimligt pris för den här peelingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0