Förändringens vindar

BLÄ. Jag är ju totalt sämst att hålla igång bloggen. Jag tycker att det är kul att dela med mig av mina tankar, men eftersom det inte är särskilt djupa reflektioner av omvärlden jag ger, blir responsen här rätt så... sval. Och då tänker jag att jag lika gärna kan blogga i ett word-dokument för min egen del.

MEN SEN har jag fått höra av säkra källor (mig själv) att det kanske inte gör någonting att jag inte leker Bildt, Obama eller Ghandi, jag skiter väl i politik (nåja. här i alla fall). Så därför kommer jag att fortsätta blogga om mitt otroligt vanliga halv-svenssonliv som jag trivs så fantastiskt bra med.

JAG MENAR. Jag behöver inte känns mig viktig och betydelsefull, för mig räcker det med att få en varm rosa-skimrande känsla i bröstet när jag hör Nordman, ser Sunes Jul, äter filmjölk med jordgubbssmak och bara få vara så där härligt vanlig.

JA. Jag har precis läst Djävulen bär Prada och har tagit till mig budskapet - och det stenhårt. Jag tänker ta mig en liten funderare och klura ut hur jag ska förändra min blogg till en annan kanal än typ statusuppdateringar en dag efter det har hänt. Spännande - den som lever få se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0