Leende guldbruna ögon



IGÅR GJORDE JAG SLAG
i en sak jag tänkt göra så många gånger. Jag gick ut och bara log åt massa människor, inte på det där psycho-sättet förstås, men till de som verkade behöva ett litet smile.

JÄVLA PSYKFALL. Ja, så tänkte säkert en hel del som jag mötte, men samtidigt fick jag se så himla många glada ansikten. Jag småpratade med folk vid fruktavdelningen, - vad är det egentligen för skillnad mellan röd och gul lök? - Ja, visst är det underligt att det växer rätt upp ur jorden!

GRYMT BRA DAG. Jag avslutade den hos min kompis med en kopp te i handen och kortspelen lagda på bordet. Jag kände att jag hade fått så mycket bra energi. Smileterapi. Det borde ordineras av läkaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0