Feed



Jag blir inte lätt äcklad. Men det här, fyfan. Det handlar om en man som är en "feeder", alltså ger kvinnor så sjukt mycket mat att de till slut inte kan gå. De arbetar tillsammans för att hon väga mer och mer. Men det hon inte vet om är att han har en hemsida där han låter folk satsa pengar på när hon kommer att dö.

Han håller på så med flera kvinnor samtidigt, exempelvis matar han dem med de dödas fett genom en tratt. Jag ska inte gå in på mer detaljer, men om ni vill utmana er själva och er kräkreflex kan ni se den. Men ät för fan inte samtidigt, då kommer ni aldrig kunna äta igen.

(I ett annat sammanhang skulle feedern för övrigt vara vrålsnygg!)

Kommentarer
Postat av: Jenny

ÅÅÅÅÅÅ Emma FEEEEEEED MEEEEEEE!!!!!!!!!

2012-02-19 @ 12:53:10
Postat av: Emma

Fresta mig inte! Det kan sluta med att jag häller ketchup och chips på dig medan jag runkar ;)

2012-02-19 @ 17:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0