Dessa ständiga återblickar



Jag saknar den jag var i Piteå. Jag hade sämst karaktär, sov alldeles för lite på grund av bra tv-serier, jag sov bort halva dagen när vi inte var i skolan, var bakfull på tok för mycket, hade noll koll på kläder och smink.

Men jag var en bra vän. Jag hade tid att värna om mina vänner - ha den mysigaste filmkvällen med Sandra, skratta åt Helge Skoog med Anna, se på Simpson och dricka rödvin med André, vara schlagerdiva med Dennis, hata folk och uppsatser med Brynte, ta promenader med Malin, fika hos Julia, bada hos Sofia och festa gärnet med alla andra jag inte nämnt.

Jag var en väldigt lycklig flicka. Tack vare er.

Kommentarer
Postat av: Dennis

Vi var lyckliga med dig <3

2012-02-07 @ 23:00:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0