Katterna i trä't

Jag var hemma hos en tjej som arbetar för den kattförening som jag köpte Lovis genom för att intervjua henne i förra veckan. Jag berömde hennes katträd och fick då veta att hennes goa Frasse inte är ett dugg intresserad av det. Så jag lade ett bud på 700 kronor, det var rätt slitet men jag tänkte att pengarna går till gott ändamål i så fall.

Men jag kunde tyvärr inte hämta trädet förrän om en vecka, så när jag vaknade från min power nap tidigare idag, kollade jag lite planlöst på Blocket på just katträd för att se vad det fanns för olika varianter. Och då fick jag syn på ett fint träd i jkpg, bara en dryg månad gammal, för 800 kronor. Eftersom jag lånar pappas bil fram till jul så åkte jag dit med en gång och hämtade hem det, nedmonterat.

Det stod i deras annons att det skulle ta 10 minuter att sätta upp det. Men eftersom jag är den jag är, är det förvånande att det kom upp över huvud taget. Men åh, det var så värt de många minuterna och svordomarna, katterna älskar det verkligen! Rocky ligger och gosar i en av "påsarna" i trädet i skrivande stund. Jag slänger upp lite bilder, så att ni själva får se kissarnas entusiasm.


Lovis var riktigt modig och betedde sig som att hon inte gjort annat än att klättra i träd.


Finn en katt.

 
 
 

Kommentarer
Postat av: jamsen

åh sötnosar, fint:)

Svar: Ja, de är så söta att jag bara vill äta upp dem! :)
Emma Johansson

2012-12-09 @ 23:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0