Dags igen...

Kroppen känns gjuten i blålera och öronen vadderade med bomull. Jag är öm i hela kroppen och gråter för ingenting (igår till "Pengarna på bordet" för att de tävlande började bråka med varandra...). Jag kom alltså inte undan den här gången heller, även om förkylningen inte blommat ut helt. Jag är dock på jobbet ändå, får alltid så mycket skuldkänslor när jag är borta.

Därför har jag inte orkat (eller hunnit för den delen) lägga ut bilderna från julbordet med jobbet och baket med vännerna. Jag tror nog att jag kommer att få till det imorgon, för jag kan förstå hur nyfikna ni är att få se de kreativa skapelserna! Jag hade nämligen tävling i vem som kunde baka den finaste pepparkakan och vem som gjorde den mest kreativa mandelmassefiguren.

Så håll ut ett litet tag till mina fantastiska bloggläsare. Ni är ett bevis på att kvalitet går före kvantitet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0