Ris till er och ros till klassikern

Tackar för ingenting av er bloggläsare när det gäller det där med motivationskickandet. Men jag kan ändå berätta att jag klarat av dag tre helt fantastiskt bra. Har nog slagit rekordet från Piteå ;)

Sen kan jag också tillägga att Titanic är världens bästa film! Jag var och såg den på bio med grabbarna ikväll och hade rysningar hela tiden. Från början av kärlek och på slutet av sorg.

Kinderna var randiga av tårar när eftertexterna rullade. Men jag har aldrig känt tre timmar i en biosalong gå så himla fort som nu. Det där med 3D gav en lite extra känsla åt det, men var inte storslaget heller. Jag skulle ändå rekommendera att ni går och ser filmen. En sådan mästefilm ska ses på bio, 3D eller ej.


Så vacker film. Och så sorglig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0