Påsken 2012

Jag firar dagen nästan identiskt med förra året. Då bodde jag i Piteå och var tvungen att vara ensam eftersom alla andra åkte hem. Jag ville inte flyga med Rocky bara för några dagars skull, så jag bunkrade upp med påskmust och mysiga filmer. 

Jag har valt att fira påsken i år ensam med mina små kompisar. Jag inledde dagen med en ordentlig påskfrukost - nygräddade ciabatta med kokta ägg och påskmust. Sedan blev det potatisgratäng, revbensspjäll, vitlöksoliver och en fräsch sallad som påskmat. 

Jag har verkligen haft en kanonmysig dag. Lekt med kissarna, tagit power nap, läst i nya boken Katedralen vid havet, tittat på Vampire Diaries och varit ute och cyklat i solen. En väldigt mysig påskafton som jag tänker avsluta i soffan med en ordentlig filmkväll. Glad Påsk allesammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0