Jag älskar Raymond



Korkade Raymond, smarta Debra, hönsmamman Marie, sura gubben Frank och bittra storebrorsan Robert. Alla bidrar till att göra Alla älskar Raymond till en underbar serie. Jag har precis kollat klart på hela säsong två och har den att tacka att jag över huvud taget överlevde magsjukan.

Skämten är så smarta, skådespelarna briljanta och handlingen i varje avsnitt spännande. Jag tycker att alla ska börja titta på serien från scratch, då kommer man att tacka skyarna för att det finns så många säsonger att njuta av. För det är precis vad man gör.


Serien får 9 poäng av 10. Anledningen till att den inte får full pott, trots mina lovord, är för att det ibland blir för jobbigt att titta. En del av familjemedlemmarna saknar ju helt social kompetens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0