Så sorgligt och onödigt

Jag blir riktigt ledsen när jag ser personer med uppumpade läppar. Jag tycker verkligen synd om de personerna som utsätter sig kropp för sådant i hopp om att bli mer omtyckt av andra. Jag zappade förbi Lyckan i LA för några dagar sedan och alla de tjejer som medverkade där hade sjukt botoxade läppar.

Det ser ut som att de fått getingstick eller en allergisk reaktion. Och det ser ännu värre ut i profil, de ser ut som en anka med en ordentlig prilla under läppen. Om personerna försöker efterlikna Marilyn Monroes fylliga läppar misslyckas de ju helt totalt och missat det där med naturlig skönhet. Helt sjuka ideal, sluta förstöra er själva för andras skull!



Så osunda ideal i dag. Min dotter ska älska sig själv för den hon är och inte behöva spruta gift i ansiktet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0