Jävligt värd helg


(faktiskt enda bilden jag har från kvällen...)

Jag kände att min djävulsmorgon var snäppet viktigare att få ur mig än en helgrapport. Men nu är det så dags för den. Jag har haft en GRYM helg, den var så där bra att jag sitter med ångest för att den är över.

I fredags var jag fortfarande i Huskvarna, jag hade filmmys med min granne, vi åt godis, tände levande ljus och tittade på Coyote Ugly. Sedan styrde jag skutan mot potatisstaden. Jag började med att bli ompysslad genom att bli bjuden på middag av min plastfarmor. 

Sen slängde jag på mig lite smink, blev skitsnygg och åkte till Västra Bodarna och Emelies 22-årsfest. Jag träffade många av mina gamla klasskompisar från låg- och mellanstadiet och hade det grymt kul. Sen kom vår taxi som tog oss till Göteborg och Exet.

Och vi hade skitkul där! Jag träffade bland annat en manlig prostituerad som erbjöd mig en del tjänster för ett förmånligt pris. Jag visste inte om det var han som var tragisk, eller jag som verkade vara i behov av de där tjänsterna... ;) Ja, det hände helt enkelt en hel del och det var inte förrän 04:00 som jag knackade på Andreas dörr, där jag slaggade. 

Och ja. Det var skitpinsamt att åka hem dagen efter i gårdagens outfit och håret på ända. Men trots min tydliga (icke-existerande) bortamatch gick jag med högt huvud och småleende på läpparna. Som sagt, GRYM helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0