Rundvandring i Huskvarna


Du, jag slänger ner en nyckel ifrån fönstret i köket, jag bor fyra trappor upp och du är välkommen in. Just det - välkomna hem till mig. Jag ska visa er runt lite i min myspysiga lägenhet på 55 kvadrat.
Ja, då börjar vi väl i mitt stora kök. Och eftersom jag börjat ha lite ordning omkring mig lovar jag att det är Rockys leksaker som ligger och skräpar på golvet. Bakom fotografen (jag) finns en arbetsbänk (perfekt för pepparkaksbak) och kyl, frys och städskrubb.
Och då kommer vi till min megastora säng (1,60 meter!)
Och min mysiga lilla hall
det här ska ju faktiskt vara en ordentlig rundvandring, så därför får ni även se min toalett. Och där min handduk hänger finns det ännu ett litet rum med...
...hjärtat i huset!
Sen kan man slänga sig i soffan och...
...titta på tv, som kopplas in i de stora förstärkarna. Mäktigt!
'
Och jag avslutar med min lilla hörna, where the magic happens! Ja, bloggandet alltså, som vetenskapligt bevisat bidrar till en bättre värld!

Och jag menar det - välkomna hit när ni vill. Ring bara först ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0