Hur mycket ska man behöva ta?

det hugger fortfarande till i ryggen ibland, näsan snorar och jag har fått en helvetisk tandvärk. Jag vet inte om det är ömt och svullet på grund av att visdomstanden är på väg upp, eller för att den blivit inflammerad. 

Jag var hos veterinären en fjärde gång idag, och vips var 1500 kronor borta från plånboken, så något tandläkarbesök är det inte tal om. Jag känner bara för att ge upp just nu.

Jag orkar liksom inte hålla uppe modet hela tiden. Jag trivs kanon i min nya fina lägenhet, men det känns som att allt går emot mig nu. Jag får försöka trösta mig med att det i alla fall går kanon på jobbet och länkar till inslaget som gick i sin helhet på rikset i fredags.
http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_jonkoping?title=kommunen_backar_efter_taximissen&videoid=2077604

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0