Grattis Rocky!

Idag fyller min allra finaste och bästa vän två år. Jag kommer aldrig att glömma dagen jag åkte och hämtade honom hos den där avskyvärda familjen som inte tog hand om sina djur. Det första han gjorde när vi kom hem till mig var att nosa runt i hela lägenheten, för att sedan bestämma sig för att detta var en plats han ville stanna på.

Och vi har haft så mycket roligt, mysigt och knasigt ihop. Han har följt med på flyget hem till Alingsås, till Sundsvall, Jönköping och nu Huskvarna. Jag kan inte tänka mig hur livet skulle se ut utan min lilla följeslagare. Antaligen väldigt trist och tomt. 

Jag har aldrig träffat ett djur med så mycket personlighet som Rocky. Han vill vara med överallt och hittar de mest knasiga platserna att ha som sitt favoritställe. Han är fin helt enkelt. Otroligt fin.



Jag älskar dig så mycket!

Kommentarer
Postat av: Vanessa

Gud, jag börjar gråta! LOVE

2011-10-10 @ 23:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0