...och andas ut

Jag har överträffat mig själv. Dels med min matlagning (för vilket bildbevis finns nedanför), men även min förmåga att tåla och hantera stress.

Jag har ju innan bloggat om att jag haft mycket i huvudet nu de senaste dagarna. Med att pussla ihop jobb med examensarbete, hinna städa lägenheten innan sommaren, göra färdigt rester och så vidare. Så i dag tog jag tag i det. Och lösningen blev faktiskt bättre än vad jag hoppades på. Inte optimal, men okej. 

Så det är med lite lättare axlar jag spenderar söndagskvällen hos fröken Kervefelt som bjuder på ett extraordinärt fika. Men först - till färgfrisören Julia!


Nudelsallad med thaikycklingbullar (smaksatta med lime, spiskummin och curry)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0