Lyxbrud i GI-förpackning

Här sitter jag med ett leende på läpparna. Jag hade rätt i att dagens påstådda olycksdag blev en bra en. Jag har myst en stund med Brynte idag och spöat henne i kortspel.

Sedan spenderade jag kvällen i lyx. Bland annat i och med suverän mat, men framför allt ett extraordinärt sällskap. Jag och Sofia lagade helstekt ädelostfylld fläskfilé med rostade rotfrukter, limecréme och sallad med fetaost och soltorkade tomater. Till dessert avnjöt vi en lyckad chokladmousse i GI:s tecken.

Vi tittade på Dear John, en helt okej kärleksfilm som dock kändes lite seg på sina ställen. Men eftersom Amanda Seyfried är så otroligt vacker, ligger betyget rätt högt på vår skala. Många skratt och skojigheter ikväll. Jag bjuder på lite bilder :)

Att vispa grädde manuellt påminde mig om mina icke-existerande biceps, triceps eller whatever...
Jag tar för mig av godsakerna. Ser ni tallriken, knökfull av nyttig- och mumsigheter!
Som sagt... MUMS! (Det mörka är soja- och basilikastekta färska champinjoner)
Man skulle kunna säga att det här representerar mig och Sofia. Men det låter bara tragiskt, så jag gör inte det.

Kommentarer
Postat av: Brynte

URSÄKTA MIG. Men spöa? Inte helt korrekt! Oavgjort i femhundra om jag får be. Sluta ljug för dina läsare ;) Höhö.

2011-05-14 @ 11:48:13
Postat av: Emma

Jaha, men var det som vann i 31 då? Efter kort tid! Den som vann den sista var bäst i världen sa vi ju. Så eat it up!

2011-05-14 @ 13:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0