It's alive!

Jag tänkte bara skriva ett kort inlägg för att lugna er om att jag inte hoppade i älven igår, utan bet ihop. Utslagen kommer och går lite, men jag har en misstanke om vad som kan ha orksakat dem - en hudsalva.

Den ska visserligen vara mild, det är en babysalva, men det var i samband med den allt bröt ut. Nu när jag nu tog lite av den började det klia. Så jag ska hålla mig borta från den och hoppas kunna arbeta imorgon. Så, jag är i allra högsta grad levande. Hudirritationen gör mig väldigt medveten om det.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tackarrr! Jag kan komma förbi imorrn och göra en show off ;)

2011-05-19 @ 21:40:41
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0