I stormens öga

Jag har så otroligt mycket i huvudet just nu. Allt jag ska hinna med och pussla ihop nu sista tiden bankar i huvudet. Jag jobbar varje dag fram till examen, ändå har jag två tider för oppositioner och måste slutföra C-uppsatsen efter dem. Men jag ångrar inte att jag tackade ja till att jobba, det är ju min dröm.

Jag har postat många klaginlägg nu på sistone och hoppas verkligen kunna ändra på det snart. Imorgon ska vi ha lite grillparty här på Bäckis, då kommer inlägg och bilder som vittnar om att jag ändå gör mitt bästa för att ha en härlig sista period i Piteå.


In genom näsan - ut genom munnen

Kommentarer
Postat av: Brynte

Jag är inte den som klankar ner på den som klagar. Eller.. jaa.. klankar överhuvudtaget. (Eller..?) Men du får, har rätt, blablaa, till vad som helst just nu.



Jag ber och hoppas att det går över tills imorrn. Det vore inte detsamma utan Emma, the limklick :) (Med förhoppning att du förstår dom två sista orden helt korrekt)

2011-05-20 @ 20:13:46
URL: http://denbajsandeapan.blogspot.com
Postat av: Emma

Haha, det här sista inlägget förstod jag alldeles utmärkt :) Jag hoppas också bli frisk - jag vill njuta av ert eminenta sällskap ;)

2011-05-20 @ 21:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0