Det går inte lika bra nu, kompis...

Eller, jo det gör det. I min "karriär" som videoreporter i alla fall. Jag är jätteglad över att få jobba hela veckan på TV4, men inte lika glad över att vara tvungen att lägga C-arbetet på hyllan. Arbetet skulle egentligen vara inne på fredag, men jag fick hoppa över till den sena gruppen som har deadline nästa vecka. 

Jag har genomfört mina fokusgruppsintervjuer och är väldigt nöjd med dem. Så det jag ska göra är att analysera mitt resultat och fila på min litterära del. Min handledare var då positiv i måndags, så jag håller huvudet kallt - jobbar järnet på min reportervecka och skriver så tangentbordet glöder nästa vecka. 

Jag hade en grymt rolig helg förresten, på fredagen var jag på after work på Olivers med redaktionen, hur mysigt som helst! På lördagen (Valborg) festades det på Ankars, det kändes nästan som under Nolle-P igen. Och i helgen blir det mys (bjuden på middag!) på fredag hos Anna och på lördag blir det skojmysskvallerläskig kväll med Sofia och Simon.

Jo, det går bra. Väldigt bra.


Bara för att dra ner på gulligullkänslan...


Kommentarer
Postat av: Anna

Vadå, den där bilden är ju sjukt gulligull! :D

2011-05-04 @ 22:16:29
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Ja, det har du rätt i. Det här är en av de få bilder du ser sympatisk ut på ;)

2011-05-05 @ 06:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0