Ät snällt


Ugnsstekt kycklingfilé med en créme gjord av turkisk yoghurt, smulad fetaost, basilika, vitlök och soltorkade tomater. Jag rekommenderar starkt.

Nu är jag på banan igen. I och för sig många banor (C-uppsats, arbete, GI...) men nu syftar jag på bloggbanan. Jag var otroligt passiv ett tag, men nu känner jag verkligen lust igen.

Jag blir så glad över att folk blir så inspirerade av min nyfunna motivation till en hälsosammare livsstil, så jag lägger upp ännu en bild på nyttigheter som smakar himmelskt gott. Efter att Brynte smakade på den här rätten idag, drog hon till affären och köpte snälla livsmedel.

Kom igen nu, alla. Det är roligt, gott och givande att leva sunt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0