Äntligen lite blogg-sol

Som jag lovade. Bilder från en dunderkväll! Det var grillning på Bäckis som gällde, och det var lika gott, roligt och livsfarligt som det låter. Vi hoppade upp till plan fyra och bänkade oss och njöt av delikatesserna.

Jag grillade egenmarinerad fläskkarré och färska champinjoner. Till det åt jag en god sallad och fetacréme med soltorkade tomater. När klockan började närma sig 23:00 och de andra gjorde sig i ordning för ett Challengebesök traskade jag ner till mig där en supergosig Rocky väntade. 

Jag hade börjat få tillbaka lite av utslagen (förhoppningsvis på grund av värmen) så jag var ändå lite för nojig för att vara på festhumör. Men annars var det en kanonkväll. Tack Anna, Brynte, Dennis, VD och Sandra för många skratt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0