Tävling!

Bara för att "spajsa" till bloggen lite drar jag igång en liten tävling. Den kan verka aningens tråkig, men vafan, bättre än ingenting ;)

Jag läser en hysteriskt bra bok nu, som är populär och faktiskt varit det ett tag. Det är en manlig författare.

Det är de ledtrådar ni tävlingssugna får. (För varje dag i max en veckas tid kommer nya ledtrådar. Har ingen gissat rätt under den tiden får ingen potten) Priset för den som gissar vilken bok det handlar om får en kristalliskt vacker, väldigt personligt skriven dikt skräddarsydd för vinnaren. Där kommer jag att ta upp fina minnen, roliga händelser och en och annan pinsamhet. Allt på gnistrande rimprosa!

Kom igen, kämpa på!
(Den som inte gissar är en våldtäktsman...)

Kommentarer
Postat av: Karin

Hypnotisören av Lars Kepler? :)

2011-06-14 @ 22:58:42
Postat av: Emma

Det var en bra gissning, Karin! Men Gunilla har redan kammat hem vinsten för sin rätta gissning "Hundraåringen som kröp ut genom fönstret och försvann". Men jag startar snart en ny tävling - håll alla sinnen öppna ;)

2011-06-15 @ 07:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0