Räven raskar över...inget

Jag vet inte hur jag ska skriva det här utan att jag låter alltför tragisk eller ensam. Jag kommer inte att göra något på Midsommarafton, men det är faktiskt mitt eget val. Jag hade möjligheten att åka till Sandra i Bygdeträsk, något jag verkligen vill. Men det kostar över 700 spänn fram och tillbaka och sammanlagt 15 timmar i buss.

Det är inte riktigt rätt mot Rocky att vara borta så mycket på vardagarna och sen åka bort två dygn. Mitt andra alternativ var att åka till Oxsand som ligger en bit utanför Sundsvall, för att fira med Kalle (även känd som Andrés bästis). Men då återigen så vill jag inte lämna Rocky även på helgen.

Så det har i slutat med att jag stannar hemma. Även om det beslutet tog emot (mest för att jag tycker att Midsommar är årets roligaste högtid) så kommer jag att ha en mysig dag. Jag ska rågosa och leka med världens finaste hela dagen lång. Det är han värd efter långtråkiga vardagar när matte är på jobbet.

Men jag kommer verkligen att sakna att fira med mina fina underbara vänner. Men som mamma säger: "Du får ta igen det och fira desto hårdare nästa år!" Kram på er och hoppas att ni får en fin Midsommar med en massa rävar som raskar över isen!

Midsommar 2009 var tidernas bästa fest! Tack vare underbara människor och en suverän(t stark) bål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0