Premiär på min nya arbetsplats

Nu puttrar äggen på spisen, de är en härlig ingrediens i måltiden som väntar på att lagas - kokt torsk med äggsås. Jag har gjort min första dag som videoreporter på TV4Nyheterna i Sundsvall och det har gått så bra. Jag gjorde bra ifrån mig, jag har skitkul med mina kollegor och förvånansvärt nog åkte jag inte vilse en enda gång!

Hur som helst. Jag gjorde ett inslag om ett nytt fiskedrag som två Sundsvallsbor har utvecklat, det speciella med det är att det är konstruerat för att inte fastna i botten på sjön. Och jag blev glad när jag fick veta att det finns en chans att rikset använder sig av inslaget till sin 19-sändning.

Jag har inte fått det bekräftat, men gissa någon som kommer att sitta fastnaglad vid nyheterna ikväll. Jag länkar till inslaget här, så kan ni kan spana in min produktion och avgöra om jag duger som Sundsvallsreporter eller inte. Vad ni än säger vet jag att jag gör det.

Puss!

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna_sundsvall?title=inga_fler_bottennapp&videoid=1679857

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0