Midsommar 2011

Som sagt så var det med Kalle och hans familj i Oxsand som jag firade Midsommarafton, och det var kanon! På traditionellt vis dansade vi kring midsommarstången ackompanjerade av dragspel och fiol. Vi åt sillatårta, gick tipspromenad, blev uppätna av myggen, åt ännu mer godsaker från havet och sköljde ner alla aktiviteter med något stärkande från barskåpet.

Med andra ord hade jag en grym kväll. Men orutinerat nog drack jag inget vatten under kvällen, vilket gav mig en hejdundrande baksmälla dagen efter. Men om jag medan jag vred mig i smärtor kunde konstatera att det var värt det... Då var det utan tvekan det.

Jag har tyvärr inga bilder, men havet var fint, sällskapet var fint och jag var fin. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0