Ren jävla skräck

Jag kan inte beskriva den ångest jag kände igår. Det var när jag gick in i mitt sovrum efter en skön dusch på kvällen som hela kroppen utsattes för ett tungt trauma. Jag såg ett kryp på golvet i rummet.

Nu tänker säkert många, "men herregud ett kryp - ta dig i kragen kvinna!". Men vissa av husen kring Nacksta har blivit drabbade av något så vidrigt som vägglöss.  Jag har blivit försäkrad om att ingen lägenhet i mitt hus har blivit drabbat av det, men jag har ändå varit lite nervös.

Så jag ringde till mamma och stortjöt och pratade om att flytta till ett hotell. Jag har hört skräckhistorier om de blodsugande monstren. Men efter att jag skickat bild till mamsen och papsen försäkrade de mig om att det inte var en vägglus, utan en vanlig skalbagge.

Efter en hel del bildgooglande gav jag med mig och sov gott utan mardrömmar om mördarinsekter. Jag är så lättad att det fortfarande snurrar i skallen, jag hade inte pallat sådana problem. Så nu ska jag lägga mig med min spännande bok, nu vet ni vilken det är, och sussa sött.

(tar i en helvetes massa trä - håll er borta från mig!!)


Skalbaggen visade sig vara helt ofarlig.   




Det här blodsugande monstret kommer inte i närheten av mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0