Jag mår bra, helt enkelt

Jag var förbi mitt nya jobb en sväng och hälsade på mina kollegor och lärde mig den nya redigeringen. Jag var till och med ute en snabbis som chaffis åt en av reportrarna som skulle ta bilder från studenterna. Jag var så glad när jag gick därifrån.

Inte för att jag gick därifrån, förstås, utan för att det kändes så bra. De jag pratade med var så himla trevliga, och arbetsplatsen kändes också spännande. Jag riktigt längtar efter att få komma igång med nyhetsskapandet igen, men jag får vänta tills på måndag.

Imorgon ska jag dit och arbeta i nya redigeringen, och bli kompis med den. Så länge jag inte blir invaderad av en massa vägglöss, så tror jag.. Eller nej. Det kommer trots den risken att bli en väldigt bra sommar.


Någon tyckte att jag skulle ägna mindre tid åt tv och mer tid åt honom...

Det är så roligt att laga mat när man har ett stort, fräscht kök. Jag har skrivit meny ur Hälsokokboken för resten av veckan. Bland annat kommer fiskgratäng med räkor och dill och pinjenötsbiffar med rostade grönskaker och fetacréme att serveras hos fröken Johansson.

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack Emma! Jag ska försöka checka av alla de där punkterna... ;) Hoppas du får fortsätta trivas på jobbet! :)

2011-06-10 @ 18:59:50
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0