Emma is in the building

Äntligen är jag i Sundsvall, där jag ska spendera sommaren. Bilfärden från Piteå gick hur bra som helst. Jag, mamma och pappa hade det trevligt och Rocky låg och vilade och var så duktig.

Mamma och pappa åkte hem tidigare idag, och dagarna i denna superfina stad har vi ägnat åt att kolla upp var TV4Nyheterna ligger, köpt tv, fyllt mitt skafferi och haft det allmänt trevligt.

Jag skulle kunna nämna att vi spelade en hel del plump, men det innebär att jag måste redovisa resultatet - så jag gör inte det... Lägenheten är helt underbar, det känns som att jag bor i Carrie Bradshaws våning i New York. Köket är stort och fräscht, soffan i vardagsrummet är härlig och min breda säng i det stora, ljusa sovrummet är underbar.

Jag ska ta kort de närmaste dagarna och visa hur jag bor, jag ger er bara en snabb uppdatering nu. Och naturligtvis är jag lite nervös inför första dagen på jobbet imorgon, men det vore väl konstigt om jag inte var det...
Vi hörs snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0