Skorrande gäster

Japp, nu var det dags för mina skånska vänner från Piteå (kulturkrock!) att titta in. De är på väg på sin resa söderut och ville göra ett pit stop här, vilket var helt okej för min del. Vi bakade kebab- och hawaiipizza på sconesdeg. Det låter creepy, jag var också lite tveksam till en början.

Men åh, så gott det var! Det var lätt den godaste hembakade pizza jag någonsin ätit. Och paret hade ju med sig sin lilla vovve Tage också. Till en början var Rocky tveksam till Tages nyfikenhet, men det lugnade ner sig lite under kvällen.

Och i morse var de faktiskt lite gulliga mot varandra. Det var trevligt med lite besök och kortspel.

"Hm... Vad tycker vi om varandra?"

Liten tveksam hälsning. Men både gossingarna klarade sig levande ur besöket!

Taskigt med en frulle-bild, men det är den enda jag har av paret Tillgren-Ljungberg

Kommentarer
Postat av: Brynte

Sluta ha ett liv och uppdatera så jag har nått att läsa när jag kom hem hjärnlös efter jobbet! ;)

2011-07-28 @ 17:10:01
URL: http://denbajsandeapan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0