Gatufest 2011

Som jag tidigare rapporterat om var Stål-Anna uppe hos mig förra helgen. Bara att träffa henne gjorde helgen lyckad, men inte nog med det - vi hade en kanonkväll på Gatufesten. Vi såg Veronica Maggio, Daniel Adams Ray, Helloween, Hardcore Superstar och sist, men absolut inte minst - tvärtom - Kapten Röd.

Vi rockade loss, var jävligt snygga och hade bara galet kul, som vi alltid har. På söndagen åkte vi iväg till Sidsjön och tog årets första dopp (tragiskt sent för att vara mig...) och träffade på ett sjysst par som fick underhålla oss lite. Sedan fyllde vi på vårt godis- och chipsförråd och bänkade oss i soffan framför Dodgeball, denna hysteriskt roliga komedi.

Det var riktigt tråkigt när hon åkte, men som alltid kände jag mig stärkt av min Stål-Annas närvaro.

Vi tog väldigt få bilder under helgen, men jag bjuder på de jag har:


Vill bara visa hur läcker jag var...

...och hur stekhet Anna var!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0