Mitt nya år

Jag vet att jag är en vecka sen med att fira in det nya året. Men för mig är detta omstarten. Att vara tillbaka i min egna lägenhet med min underbart tokiga lilla misse. Om tio dagar börjar jag praktiken som videoreporter på tv4Nyheterna i Luleå. Det framför allt känns som den riktiga starten på 2011.

Det är nu jag har möjligheten att verkligen få göra det jag velat hela tiden. På riktigt. Jag måste erkänna att jag har några dansande fjärilar i mittregionen. Men, som alla säger, man ska vara nervös. Skönt, då är jag rätt ute.

Jag har haft ett grymt avslut på 2010. Jag har hunnit umgås ordentligt med mina kära, trots att jag jobbat en del. Jag har varit dålig på att fota och blogga under tiden hemma, men det kändes som att det var viktigare att ta vara på tiden som tillfällig potatis. Ikväll har jag stekt kantareller och ätit dem på en lyxfralla och tittat på Bröllopsfotografen med Rockan i knät. Hur skulle året kunna bli dåligt med en start som denna?

Gott nytt år på er! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0