Borta bra, men hemma bäst

Vad det är härligt att vara hemma igen. Jag har hunnit med en dundermysig fika med Dennis, en finmiddag och sedan öldrickande på Kalles med samme going och Sandra. Och idag ska jag träffa Susanna på en fika. När jag inte har haft reunion med mina härliga norrlandsvänner, har jag bara tagit det lugnt.

Jag har pysslat i hemmet (ja, ni läste rätt!), läst böcker, sett på film, tagit promenader och lagat god mat. Jag har verkligen tagit dagen som den kommer, vilket har varit underbart. Jag stressade rätt mycket hemma för att hinna träffa alla samtidigt som jag skulle jobba. 

Så nu kommer jag att vara fit for fight inför praktikstarten. Yeehoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0