Tips på egen risk


Jag vet inte riktigt om jag ska hata eller älska tipsaren till den här serien. Jag har förlorat mitt hjärta, min sömn och min sociala kompetens på grund av den. För att den är så jävla bra!

Serien handlar om en motorcykelklubb (outlaw-klubb) i en liten stad i Kalifornien, de är riktigt tuffa och gör vad som krävs för att skydda sin stad. Jag känner att hur jag än skulle vrida och vända på orden för att ge serien en rättvis beskrivning skulle jag misslyckas.

Så lyd mitt råd och se till att få händerna på de fyra säsonger som finns. Ni får hata mig hur mycket ni vill sen, men det kommer att vara värt det!

Riktiga badass! Men Jax (till höger) har jag paxat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0