Rockig kväll i huvvestan

Ja, nu är det väl dags att berätta om mitt lilla äventyr i Stockholm den 11 November. Det var LokalTV-gala och TV4:s firmafest som gällde och det var mycket spännande och grymt kul. Vi ägnade några timmar med en konferens där vi fick inspirerande information inför att TV4 ska bilda ett nyhetsbolag, TV4News. Sen fixade vi oss inför kvällen som hade tema hårdrock. Det var grymt kul att så många var seriösa, jag var riktigt bad!

Det var väldigt kul att träffa kollegorna från de tre TV4-stationer jag tidigare arbetat och massa nytt folk, förstås. Galan gick ut på att de nominerade bidragen av de som alla stationer skickat in visades och att ett från varje kategori vann. Naturligtvis med bubblet flödandes.

Själva firmafesten var på kungliga tennishallen. Och där nådde jag en ordentlig milstolpe i min karriär och mitt liv - jag kramade Bengt Magnusson ;) Jag stötte även på Peter Jihde, också han fick sig en varm kram. Jag kastade mig in i rundpingismatchen som pågick och rockade loss. Sen uppträdde The Poodles och E-type och jag var så där lagom långt inne i dimman.

Som tur var hade jag mina frälsningstabletter - Bakistabletterna. Så jag mådde prima när jag gick ner till frukosten, men ännu bättre efteråt. Vilken fantastisk buffé!

Ja. Jag hade helt enkelt en väldigt bra Stockholmsvisit.

Badass-redaktionen från Jönköping
Rockiga rumskompisar

Kommentarer
Postat av: Anna

Fan vilka sköna outfits! Är dock lite besviken på att du inte behöll din på när ni fotade er med mr Magnusson (och är ännu mer besviken på att han inte tog temat på mer allvar)!

/ Klassens Metal lover

2011-12-08 @ 11:44:02
URL: http://honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Jag gav bort den till Johan, som hade missat att det var tema... Och inget ont om herr Magnusson, han är så pass mycket Rock att han inte behöver klä ut sig ;)

2011-12-08 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0