det går bra nu, kompis


Igår spenderade jag dagen på TV4:s redaktion. Eftersom det inte var en arbetsdag kunde jag vara där och knåpa med min gestaltande del till C-arbetet. Jag blev faktiskt nöjd med resultatet, vilket jag inte vill berätta mer om. 

Imorgon och på torsdag ska jag nämligen visa mitt verk för två fokusgrupper om fem personer. Och de får inte veta syftet med det. Men det jag egentligen vill få fram med det här inlägget är att det flyter på med C-uppsatsen. Jag trodde att denna läsperiod skulle vara fylld av tjock svart ångest, men det går bra nu, för att citera en viss herr Askergren.

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, det ser jag fram emot! Vilken tur att jag la ut receptet då ;)

2011-05-02 @ 09:11:34
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0