Wopsy daisy

Jag vet inte hur många inlägg jag skrivit på bloggen som handlar om att jag gjort bort mig... Och nu har jag ett till som kan sälla sig till samlingen. Jag och Anna gick till Japansalan där föreläsningen i Medieteori och metod skulle vara. Jag sliter upp dörren och klampar in i salen.

Jag hinner lägga märke till att det sitter ovanligt många äldre personer i bänkraderna. Men jag bryr mig inte om det, utan letar efter en ledig plats. När jag sedan vänder mig om för att se var Anna håller hus ser jag att det inte är min föreläsare, utan en kines som tydligen föreläser lärarna på skolan om ljudteknik. Anna som stod och skämdes vid dörren såg att de i salen började skratta av mitt pinsamma misstag...

Men jag bjuder på den. Jag fick ju faktiskt några på föreläsningen att dra på smilbanden, det är alltid något!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Du är fantastisk!

2010-09-18 @ 00:52:30
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Fantastiskt pinsam... :P

2010-09-18 @ 01:41:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0