Sena rapporteringar om dunderfester

Jag har haft fullt upp, och därmed har bloggen blivit lidande. Men det ska jag råda bot på nu hade jag tänkt. De senaste helgerna har varit helt fantastiska. Jag kan börja med Husfesten. Det var ett tag sen den var nu, men det var så sjukt kul att jag bara inte kan strunta i att blogga om den.

Det var vi på Bäckis som hade festen. I år kunde jag tyvärr inte ha min schlagergrotta öppen, på grund av Rockan. Tro det eller ej, men jag fick klagomål över detta. Det finns nog lite schlager-smygfans i Piteå. Jag och Sofia började med lite mys med champagne och brieost hemma hos henne på Ankars. Sen kom Simon och Brynte och vi började röra oss mot Bäckis.

Man kan aldrig skriva om en fest tillräckligt bra, det enda som verkligen visar hur roligt man haft är bilderna. Därför ska jag bjuda på just sådana från husfesten förra helgen och från journalistfesten i lördags.
Husfest:


Två flaskor champagne gav mig och Sofia en härlig start på kvällen

 
Härliga Dennis väntade på oss på Bäckis

 
Johannes förärade mig med fyllevästen. Jag är säker på att jag förtjänade den ;)




Badass till Guitar hero-lirare


Jag och Rebecka var inte sena med att försöka vara lika coola. Jag kan ärligt säga att jag förlorade STORT


Husfesten var grym, jag hade jävligt kul!

Journalistfesten:

Evelina var på G (och skitsnygg) när vi hemma hos Anna satte igång med diverse olika dryckesspel

Två donnor jag tycker mycket om

 

:)


Jag och Anna svängde våra lurviga till Cotton eyed Joe.


En sofistikerad (och rätt dragen) Emma

Världens skönaste glasögonormar ;)

 
Häng hos Philip

 

Framåt småtimmarna förekom lite tissel och tassel ;)


Vilken mysig misse jag hade bredvid mig när jag vaknade. Det underlättade baksmällan en aning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0