Tillbaka i rutinerna

Jag känner att jag äntligen börjar få ordning på min vardag. Jag håller på att röja ordenligt i lägenheten, tar tag i allt pluggande och lagar ordentlig mat på bra tider. Jag har även lyckats vända tillbaka dygnet, tack vare att jag går upp tidigt för att plugga även om jag är ledig.

Därför sitter jag nu och är skittrött. Jag har njutit av en kopp te med knäckemackor medan jag sett på Halv åtta hos mig och Biggest loser Sverige. Men det är en skön trötthet, en sådan som gör att man suckar av belåtenhet när man kurar ner sig i sängen. Vilket jag tänker göra nu (klockan nio!), så natti :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbar känsla!

2010-09-18 @ 00:53:50
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Verkligen! Och vi måste på allvar sätta igång med Grisandet igen :)

2010-09-18 @ 01:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0