Kväll i gott sällskap

Jag var, som jag skrivit i ett tidigare inlägg, bjuden på middag hos André. Och maten var såå god! Vi hade det skitkul vid hans köksbord där vi delade med oss av hemligheter och skvallrade om folk. Vi gjorde glatt slut på de två flaskorna portugisiskt vin som vi inhandlat, och stämningen var på topp.

Jag har tyvärr inget bildbevis på min och Andrés tävling, men jag hoppas att han är man nog att tala sanning! Vi tog var sin sked med Piri-pirikrydda, vilket är riktigt starkt. Och jag tål vanligtvis ingenting när det gäller styrka i mat, så jag är så stolt att jag klarade lika mycket som plåtmagen till portugis.


Vi åt mina chokladbiskvier till efterrätt, tittade på Million Dollar Baby, ett avsnitt av The Simpsons och bara hade det mysigt, som vi alltid har. Fler kvällar som denna, tack! :D

Värden bjöd på en tacokryddad kyckling- och creme fraigeröra med pasta till, supergott!

Den stora utmaningen - Man or Mouse?

André klarade av styrkan bättre än jag, men jag åt lika mycket som honom. Så jag anser att det blev oavgjort!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Pirrigt värre!

2010-09-18 @ 00:54:41
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/
Postat av: Emma

Oh, du drog en ordvits? :D Good for you! (and me... :P)

2010-09-18 @ 01:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0