Call 911

Nu är det inte en gammal skön låt jag skriver om. Utan detta är ett rop på hjälp, jag drunknar här på Bäckgatan. Jag har så sjukt mycket jag måste göra idag att jag mår nästan fysiskt dåligt. Hade jag inte varit ute på min snabba shoppingrunda och lunchat med Susanna hade jag varit bortom all räddning. Då hade ni fått ringa bårhuset för knäckta studenter...

Emmas to-do-list:

* Läsa Hur flickor och pojkar gör kön (tills imorgon)

* Skriva färdigt reportaget (Bara 6000 tecken kvar...)

* Läsa tre C-uppsatser och skriva en analys på en av dem

* Fota uppgifter till kursen på onsdag (Sex foton som måste fotas idag då jag inte har tid imorgon)

 

Så nu kanske ni förstår att jag genast måste återvända till den fruktade planeten Plugg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0