Årets fylleslag

Vilken kräftskiva... Nubbar, snapsvisor, kräfthattar, haklappar, hångelorgie, toalettkramningar, lakritsshottar. En sådan kväll går inte att återskapa i text. Därför låter jag bilderna vittna om att vi hade en sjuhelvetes kräftskiva.

Gänget samlat runt vårt kräftprydda bord!

Simon var glad i hatten! (höhö)

Partyprissar

Nubbarna gjorde sitt bidrag till den goda stämningen!

Sofia körde på räkmackor. Hon var för övrigt sjukt het i hatten och haklappen!

Även Sandra rockade skiten ur kräfthatten!

Simon lyckades kötta in hela haklappen i munnen! Han blev utmanad av en viss alingsåsare ;)

Framsidan till nästa nummer av Vogue?

Anna och Dennis taktikvilar!



Kommentarer
Postat av: Anna

Hmm, det där med "glad i hatten" känner jag igen från en annan blogg... ;) Men fyfasen va kul det var!!

2010-09-05 @ 16:12:41
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Hoppsan, inte meningen! Men jag gjorde ju en ordvits av det ;)

2010-09-05 @ 17:55:30
Postat av: Dennis

Alltså... Det där var en helt sjuk kväll! Jag minns INTE ALLS de där bilderna :P

2010-09-07 @ 17:06:14
Postat av: Emma

Haha, verkligen! Men minns du inte bilderna var det troligtvis en roligt sjuk kväll! ;)

2010-09-07 @ 17:40:45
Postat av: Sofia

lovely <3

2010-09-18 @ 00:57:15
URL: http://sofiakervefelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0