Utvärdering av helgen

Jag skulle faktiskt vilja säga att jag haft en härlig helg, trots det missöde jag skrivit om i ett tidigare inlägg. I fredags hade jag en myskväll för mig själv. Något jag längtat mycket efter, då det känts som att hela mitt liv kretsat kring plugget den senaste tiden. Så jag lagade god mat, smackade på en bra film och bara kopplade av. En välbehövlig kväll.
På lördagsmorgonen var det inte lika trevligt, det var då jag vaknade som Michelingubbens lillasyster. Men det löste sig ganska snabbt, och jag lyckades få till en mysig kväll även här. Jag ville inte ge mig ut och festa när jag inte fick dricka alkohol p.g.a. tabletterna, plus att jag inte sovit tillräckligt natten innan. Så det blev kortspel hos Anna med hennes mamma och hennes karl.
Och så idag. Bara det av att jag vaknade normal, trots att händerna började svullna upp lite igår kväll, var en bra start på dagen. Jag ska plugga det sista i uppgiften inför seminariet imorgon, annars bara ta hand om mig själv. Läsa i mina spännande böcker, ta ett fotbad, se på film. Det kallar jag söndagsmys!

Hoppas att ni har haft en bra helg! Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Va roligt att du tyckte det :)

2010-10-18 @ 23:35:29
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0