Shoppingdag

Klockan var halv tio när jag och Sandra klev på bussen på Piteå busstation. Vi skulle iväg till Luleå och shoppa loss. Jag hade verkligen sett fram emot den här dagen, då jag innan haft antingen för lite pengar eller tid att shoppa. Nu hade jag bådadelarna.

Vilken rolig dag det blev! Jag gjorde många fynd och hittade till min glädje både skor och väska, vilka jag annars brukar ha svårt att hitta. När det var dags för lunch var jag och Sandra lite oeniga. Jag ville äta thailändskt medan Sandra ville äta pizza. Då fick vi syn på en thaibuffé som även serverade pizzaslices - vilken kompromiss! Klockan hade hunnit bli halv tre när vi återigen tog plats på bussen hemåt. Tack så mycket Sandra, för en underbart trevlig dag i shoppingens tecken.

Jag laddar upp en bild så att ni kan se dagens fynd :)

* Klänning från Indiska (Vars färger inte görs rättvisa på bilden, den är supersöt!)

* Skor från Eurosko

* Väska från Åhlens

* Jeansleggings från Lindex


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0