Pizza och Peter Jackson = succe


Jag är just hemkommen från Emma och André. Vi har haft en ordentlig myskväll. Det var Sagan om ringen-marathon som gällde, men eftersom jag hade en del plugg att göra hoppade jag bara på den sista filmen - den enda jag inte sett.

När jag kom dit, vid halv nio, började vi baka hemmagjord pizza. Den blev helt galet god. Förutom de redan nämnda var Olle och Therese även med. Vi gosade ner oss i sofforna med våra pizzaslices och satte på filmen. Svinbra! Jag tycker att det är den bästa av ringen-triologin.

Detta korta inlägg hoppas jag att ni godtar som en snabbrecension av filmen. Det blir mer att jag sätter betyg på den. Mer orkar jag inte nu - upp i tid imorgon och börja plugga! Jag ger den alltså 4 Emmor av 5, den får inte full pott då jag tyckte att den var för lång och seg på sina ställen. Men den var riktigt snyggt gjord.

Nu sätter jag punkt för en skitmysig kväll i härliga människors lag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0