I love you Phillip Morris


När jag hyrde filmen var jag beredd på en riktig feel good-film. Så var inte fallet. Även om den var väldigt fin och att jag stundvis grät floder och skrattade gott, så blev jag besviken. Jag hade faktiskt väntat mig mer härlig komedi i sann Jim Carrie-stil, inte en film baserad på en sann historia.

Jag ska inte avslöja för mycket här, ifall någon funderat på att se den. Jag skulle inte avråda er från att se den, absolut inte. Men den levde inte riktigt upp till mina förväntningar helt enkelt. Jag ger den 3 Emmor av 5.

Ni förstår, från och med nu ska jag skriva en snabb recension från alla nya filmer jag tittar på. Eftersom jag tittar på ganska mycket film kan ni, kära läsare, snabbt få veta vad som är sevärt och vad som är pengar i sjön. Så håll utkik efter nästa recension.
Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0