Hipp hipp hurra!


Jag som tre månader. Nu är jag mycket större - ett helt år!

Idag hade jag ettårskalas. Det var dunderkul! Jag fick en massa fina presenter, både av den roliga och goda sorten. Matte städade och bakade som en tok för att det skulle bli ett trevligt kalas, och det blev det!


Gästerna fick delta i en Rockyologi som matte knåpat ihop för att se vem som känner mig bäst. Anna vann, med alla rätt och bara en decimal ifrån rätt svar på frågan om min vikt (utslagsfrågan). Hon vann därmed ett ärofyllt diplom, som ni kan se en bild på bland bilderna under.

Jag tycker att matte har världens bästa vänner! Jag tänker bjuda på lite foton från kalaset innan jag kurar ihop mig i sängen och somnar sött med min favorit - matte!

Ett av två uppskattade kakfat, som bjöd på Kanelbullar, morotskaka och mockarutor

De bästa kämpade väl i Rockyologin - men det var ändå Anna som kände mig bäst! (Julia och André var också med, de fick inte plats på bilden :P)

Annas ärofyllda pris: Att vara min bästis!

Jag lekte med mina nya leksaker hela kvällen. Men nu är jag trött av all lek och uppmärksamhet *gäsp*


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Ååååhhhh du är så jäkla fin Rockan!! Fyyy så liten du var när jag hämtade dig..ojojoj. Vill gosa med dig snart! pussokram

2010-10-15 @ 08:35:55
Postat av: Angelica

Oj så fina bilder Emma och kakorna såg supergoda ut:)Måste nog ställa mig och baka lite nu:)

2010-10-15 @ 19:02:12
Postat av: Rocky

Tack Vanessa! Du är välkommen när som helst, jag längtar efter dig!

2010-10-15 @ 20:05:03
Postat av: Emma

Tack du! de var dundergoda, det blir säkert dina också ;)

2010-10-15 @ 20:05:41
Postat av: Anna

Guuud, så söt Rocky är på bilderna :) Tack för ett superkalas!

2010-10-15 @ 22:38:38
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Emma

Visst är han! :)

Tack själv för din härliga närvaro! :D

2010-10-16 @ 10:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0