Grattis, min älskling

1 år. Det är stort att fylla 1 år. Det är precis vad min lillpojke gör idag. Jag firat honom ordentligt, han har fått en katt-bakelse som han med glädje mumsade i sig. Själkvklart fick han presenter också; leksaker, godis och en skön borste. Nu är han inte min lilla sötnos längre, nu är han min lill-stora sötnos :D

Så här söt var han när jag kom hem i fredags natt. Han hade själv burit älsklingstigern till skolådan och gjort den till sin.

Rocky blev glad över sin present :)


Kommentarer
Postat av: JennyI

Grattis Rocky

Önskar Jenny och Vincent Karl-Oscar Malloy.

2010-10-11 @ 16:30:10
URL: http://jennyillikainen.wordpress.com
Postat av: Rocky

Tack så mycket! Det är skojigt (och gott) att fylla år :D

2010-10-11 @ 20:59:30
Postat av: Vanessa

Finaste kattpojken som finns! loooove

2010-10-11 @ 21:36:33
Postat av: Anna

Det gjorde det, internetproblemen till trots :)



Snart äre kalas!!!! :D

2010-10-14 @ 13:05:35
URL: http://www.honsompratarsahogt.blogspot.com
Postat av: Vanessa

Rockan, fina lilla Rockan. Idag är jag tapetserartagen, hoppas matte och vännerna behandlar dig väl. Jag har presenter åt dig! Tänkte smita med din mor hem någon dag o pussa på dig. Hoppas du har en fan-tass-tisk dag!!:))) pussss

2010-10-14 @ 16:55:09
Postat av: Rocky

Vi tyckte att det var lite tråkigt att du inte kom... Men hoppas att tapeterna blev fina!

2010-10-15 @ 20:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0